En kamera i handen
En blogg av två tonårstjejer som fotograferar sina liv

Vem är Moa?

Ja nu är det väl dags för mig att berätta lite mer om vem jag är. 
Jag heter Moa, är 15 år, fyller 16 i april. Bor med min mamma och pappa, lite ensamt, men det är bara vi tre. Lirar fotboll och innebandy när jag inte är i skolan eller fotar. 
 
Mitt foto intresse började väl ungefär för 2 år sedan. Blev intresserad efter att jag läst en massa bloggar om foto och önskade mig mest av allt en systemkamera i julklapp, fick en också uppenbarligen. Var väl inte så där superbra från början men har lärt mig mer och mer under åren som gått och idag överredigerar jag inte bilderna som jag gjorde förrut, att lägga till alla effekter som fanns var väl inte sådär supersnyggt inser jag väl nu i efterhand.
 
Gillar även att rita och illustrera, jag använder mig av ProMarkers, de bästa enligt mig. Kanske dyker upp någon skapelse någon gång då och då? 
 
Annars då? Är en målinriktad person som vill göra  allting perfekt, kanske inte alltid den bästa egenskapen, men men. Gillar att skriva och läsa, inte som Lovisa, Fantasy, nej huvva! Sånt går inte! Men har nu på senaste tiden börjat se alla Harry Potter filmerna som jag aldrig sett (ja jag vet, Lovisa har redan haft värsta utläggningen om hur jag inte kan ha sett dom) MEN, anledningen är att jag åker till London om exakt två veckor idag! Längat så himla mycket! Vi ska gå den fem timmar lååånga turen på Harry Potter musemuet då kan det ju vara bra att förstå alla grejer. Är mest taggad på all shopping och afternoon tea. Jag är ett te freak utan dess like, älskar te! Och älskar kläder och mode, så vem vet kanske det dyker upp några sådana bilder också?
 
 
Håll utkik efter fler uppdateringar, och som sagt, Jag och L jobbar på designen just nu.. håll ut!!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback