En kamera i handen
En blogg av två tonårstjejer som fotograferar sina liv

Måndag

Idag var det en vanlig dag utan speciella händelser men ett plus var att himlen var jätte rosa på morgonen och jag fick det på bild. :)
 
 
Syns ju kanske inte så jätte bra på bild men men. :)
 
Idag så är det Husbandet vilket är en grej jag är med i som kyrkan håller i. Vi är några ungdomar som spelar och sjunger och håller i cafékvällar, gudstjänster m.m. och det är jätte roligt!  Jag längtar till Måndagar hela tiden just på grund av det. :)
 
Så nu ska jag bara träna lite på min gitarr läxa och sitta vid datorn sen fara till församlingsgården efter middagen.
Imorgon ska vi på praso (man far och kollar hur det är på olika gymnasium) så jag längtar till imorgon också. Jag ska till Liljaskolan- hotell & turism och Midgård- estetik & media. Jag vill inte ha Lilja längre men jag valde för snabbt och nu är det för sent att byta. :/
Men vi får hoppas att Midgård blir helt perfekt och sen får jag gå på öppet hus senare och kanske hänga med nån som går på den linjen på Midgård under en hel dag. :)
 
Ta hand om er! Jag skriver snart igen. :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback