En kamera i handen
En blogg av två tonårstjejer som fotograferar sina liv

DIY projekt

Hej!
Åkte in till stan idag för att möta upp mamma. Vi åt en trevlig grekisk lunch och sedan gick vi för att köpa lite minilampor som jag ska ha till ett DIY-projekt. Jag ska nämligen försöka mig på att göra en anslagstavla av ett gammalt fönster med belysning runt om, tror att det kan bli riktigt bra! Uppdaterar er med bilder längre fram när jag påbörjat kalaset. Wish me luck!
/Moa


Mohammedi's | Art, model & designer

Delta gärna på min tävling där man vinner ett par Carrera Solglasögon eller Glasögon. Tävlingen är enkel och grym, och du hittar den på min blogg

2013-11-01 / 02:50:24
BLOGG: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback