En kamera i handen
En blogg av två tonårstjejer som fotograferar sina liv

Prao

Vi hade ju prao under denna vecka och jag praoade med julia på musiken. Det var lite tråkigt i början men sen på Onsdagen så började vi stanna kvar längre äb vi behövde (Vi slutade typ klockan 3-4, ibland även vid 2 tiden men vi stannade till 5-6 oftast.) Och vi kopplade in min dator i projektorn och hedde upp lyrics m.m. till låtar där och sjöng i det stora rummet på musiken och igår eftersom det var sista dagen satt vi och såg på film. Vi såg två stycken, pitch perfect bara för att den är så bra! och the heat för jag hade inte sett den och Julia hade bara sett halva och den verkade bra(vilket den va men det var lite en besvikelse för jag trode den skulle vara ännu bättre. :/) 
Jag har ju även fyllt år! Nu är jag 15 bast och kan cykla utan hjälm utan att cykla olagligt. :P 
Jag har fått massa fina saker som jag kan ta kort på eller så och visa sen. :) 
 
Men på min officiella födelsedag så for jag och min kompis/granne Linn och såg Thor 2: The dark world. Och den var HUR BRA SOM HELST! Filmen gick halv tio på kvällen så vi for med tåget in ungefär en timme före och när jag hade betalat och tagit ut biljetterna och köpt lite popcorn + dricka så såg jag att William Spetz stod i samma kö som oss och vi fick ögonkontakt. :P Men jag vågade inte be om autograf eller liknande. Så det var en väldigt lyckad födelsedag. :)
 
Men jag ber om ursäkt om den dåliga uppdateringen från min sida. Moa hade ju bra orsaker men det har nog inte jag tyvärr men jag har alltid varit sämst på att blogga så ni får nog vänta er att detta kommer hända måååånga gånger till men jag ska försöka att bättra mig. :/
 
Under prao veckan har jag fått massa ny musik på spotify och den här är en av mina nya favoriter. :)
 
 
Bilder från we<3it.
 
Kram på er. <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback