En kamera i handen
En blogg av två tonårstjejer som fotograferar sina liv

Slapp helg

Denna helg har jag inte tagit ett enda steg utanför dörren, varken Lördag eller Söndag och jag fattar inte varför, det har ju kommit snö! Men jag har helt enkelt varit för lat och bara stannat inne vid datorn. Min hund (Isak) är ju med pappa och Gunley i Vilhelmina men han skulle ha varit hemma för då hade jag varit tvungen att gå ut. Men jag har tagit ett varmt bad nyss (vilket var VÄLDIGT skönt!) Det var väldigt länge sen någon använde badkaret så jag tyckte det var dags. På Fredagen så jul handlade jag lite men jag har flera julklappar kvar att köpa och jag tänkte köpa resten idag och samtidigt hälsa på Moa när hon jobbade men jag var helt slut när jag vaknade och hade inte alls lust att gå omkring på stan så Moa, du får jobba nästa helg också så kan jag komma och köpa en sån där chokladkaka med glass som du pratat om. :) 
 
Min mobil är också konstig för jag kan inte ta imot eller skicka sms/ringa så jag försökte byta till en annan knapp telefon men hittade inte laddaren så måste vänta tills pappa kommer hem imorgon och hoppas att han kan fixa det. :/ Hoppas jag får en ny snart för man saknar verkligen att kunna va på internet och ladda ner appar m.m. med mobilen. 
 
Och helt beroende på igenting, jag har hittat världens sötaste varelse på hela den här planeten och ville presentera den för er.
Svart mops. Det är min framtida hund! Om ni har en hemma hos er som ni inte vill behålla så finns det ett hem till den här hos mig och jag lovar att ta hand om den och ge den all kärlek den vill ha och behöver! :)
 
Jag måste sova nu för jag har ju skola imorgon...igen och måste få minst 6 timmars sömn. I Fredags var jag vaken till 6 på morgonen ungefär och vaknade 1 så höll på att vända dygnet där men nu tror jag det är tillbaka som vanligt igen.
 
Jag måste sluta skriva nu för det är redan för mycket text för att jag skulle orka läsa allt så Godnatt och vi ses kanske imorgon för jag ska försöka skriva. :)
 


sara

Vilken söt hund!

2014-01-06 / 14:45:58
BLOGG: http://bokflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback