En kamera i handen
En blogg av två tonårstjejer som fotograferar sina liv

Med inslag av rosa..

Hej! 
Idag är det lördag, och jag har varit inne i stan idag och ätit lunch och catchat upp med lite vänner. Väldigt trevligt, vi åt och kollade in nya gallerian, Utopia som öppnade i torsdags. Det blev sjukt fint alltså.. speechless. Annars har det inte hänt så mycket idag. Igår var både jag och Lovisa på innebandy, kul med vinst för herrarna, äntligen! Vet inte hur Lovisa kommer att göra under lovet, hon åker ju till sina kusiner, men jag kommer att försöka blogga när jag kan och kika in ibland med lite nya bilder. 
Som ni sett så går det inget vidare för oss med designen, det blir alltid nåt tjafs när vi äntligen fixat klart. 
Ska försöka att jobba mer med det ikväll, ska även försöka att rita lite vilket var evigheter sen.. fortsättning följer någon annan dag..
 
 
 
Några bilder från igår när jag satt med min kopp te och letade inspiration, redigerade in lite mer rosa ton i bilderna, vet inte om det syns men jag försökte iallafall..
/M
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback