En kamera i handen
En blogg av två tonårstjejer som fotograferar sina liv

Sitter här med min tekopp

Hej!
Ledsen att det inte blivit så mycket nu. Har inte ens suttit vid datorn på hela veckan på grund av skolan och av tusen andra saker med skolan som jag prioriterat före datorn och bloggen.. 
Men just nu i skrivandets stund sitter jag med min vanliga kopp te som ni får höra om i nästan varje inlägg.. Ska börja ta tag i lite SO plugg nu innan imorgon (prov). Men imorgon ska jag åka in till stan och titta på Minerva gymnasiet, är tyvärr inte hemma förrän vid 6 imorgon, men på lördag då jävlar! Ska förbereda klart inför DIY inlägget med bilder och tänkte även skriva min London guide! Håll ut! 
/moa



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback