En kamera i handen
En blogg av två tonårstjejer som fotograferar sina liv

-7 ute och snön glimmar..

God morgon!
Hoppas att den första delen av London guiden var till hjälp. Igår kväll kom den första snön! Jag får hålla tummarna nu att den får ligga kvar.
Jag vet att Lovisa är bortrest över helgen så hon har fått ledigt från bloggen nu efter att hon bloggat flitigt i veckan. Själv ska jag snart in till stan och jobba. Jag hade Prao på café Göteborg för två veckor sedan, och det gick så bra att de ville att jag skulle börja jobba lite extra på helgerna när jag kan och vill. Och lite extra pengar nu innan jul säger man väl inte nej till! Ska i alla fall jobba 12-17 idag så det blir väldigt dålig uppdatering. Och jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit något DIY inlägg ännu, men det är för att vi aldrig gjorde klart det igår, vi för lata helt enkelt. Men ska försöka gottgöra och skriva in ett inlägg närmare jul med julgodis recept!
/Moa



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback