En kamera i handen
En blogg av två tonårstjejer som fotograferar sina liv

I can explain

Okej förlåt. Jag vet att jag har varit helt borta under denna vecka och jag har en ursäkt! Moa har redan berättat att jag for till Stockholm under lovet och jag tänkte berätta det innan jag for på Söndagen men det var ett tidigt flyg och det var stressigt (om jag ska vara helt ärlig så glömde jag även bort det). Sen när jag väl var där så hade jag inte riktigt någon data uppkoppling. Men jag har väldigt många bilder att bjuda på och Moa har ju skrivit rätt så mycket så ni har ju inte varit helt utan något att läsa. :)
 
Min kusin hade just fått världens gulligaste och mysigaste kanin jag någonsin skådat! Han heter Hazel och var så himla len så att man kunde bara inte sluta klappa honom. :)
 
Den här bilden blev det lite dålig kvalla på jag ber om ursäkt men jag såg inte att den var lite suddig på kamera skärmen därför gjorde jag den lite mindre nu så att det inte syns lika mycket.
 
Ni får fler bilder senare. Jag ska bara packa upp nu och se nån film och hoppa i säng för det är skola imorgon. Ha det bra och jag hoppas ni som haft lov som jag och Moa har haft ett bra lov med roliga händelser.
kram!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback