En kamera i handen
En blogg av två tonårstjejer som fotograferar sina liv

Dags för mig då?

Hej på er där ute! 
Nu blir det min debut på den här bloggen och då tänkte jag väl att jag kunde berätta lite om mig själv så att ni vet vem jag är och sen får väl Moa göra ett liknande inlägg om hon vill. :)
 
Men detta är i alla fall jag ↓
 
(Förlåt att det blev en facebook profil bild men jag har tyvärr inte tid just nu att sätta mig och ta bilder på mig själv eftersom klockan är halv tio...) 
 
Men låt oss köra igång med presentationen!
 
Jag heter Lovisa och är 14 år men fyller 15 om sexton dagar! Yey!
Jag bor i en Gul villa med vita knutar tillsammans med min pappa, pappas sambo, min stora syster, min storebror och min hund. + 3 halvsyskon (fast jag vet inte om dom kallas det när ens föräldrar inte är gifta.)
Min mamma dog när jag var nio år. Hon dog av bröst cancer. Vilket jag inte minns så jätte mycket av, eller det gör jag, jag minns typ var enda detalj men jag vill oftast inte tänka så mycket på det.
 
Mina favorit saker att göra är fota, rita, sjunga, se film, läsa, resa. Listan kan fortsätta i oändligheter. :)
 
Jag ÄLSKAR animerade filmer. Speciellt Disney. <3 Och det är inget fel med det! Dom har dessutom alltid fina låtar. Lite smakprov i ett medley kan ni lyssna på här av den underbart talangfulla Alex G. 
 
När jag läser läser jag helst om fantasy för det är uppenbart den bästa genren.
 
Jag har varit i Landzarote (dock var jag bara några månader gammal och minns ingenting), Thailand (vilket var samtidigt som Tsunamis drabbade Thailand väldigt hårt men vi klarade oss undan allt vatten) och under sportlovet det här året for jag en sväng till La Gomera med min kusin och hans föräldrar vilket var väldigt trevligt. 
Men min största önskan är att fara till USA och även Italien har börjat tilltala mig lite extra på sista tiden. Moa den lyck osten ska ju till London dagen före min födelsedag och gå på Harry Potter museum. Nä jag är inte avis varför tror du det?
 
Okej det här blev ett långt och tråkigt text inlägg. Kanske inte det bästa att tråka ut sina läsare det första man gör men men...
 
Hoppas ni överlever det så blir det ett roligare inlägg nästa gång. ;)
Så fortsätt le och om ni inte gör det än så släng iväg ditt finaste leende och behåll det på för det finns så mycket att le åt även om det inte verkar så just nu. Kram på er <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback